söndag, oktober 02, 2005

 

Dåliga affärer???


Det blev bytesmarknaden , vilket iofs var roligt men ändå en dålig affär med tanke på all tid och pengar som gått åt. Jag handlade kläder för 314 kr och leksaker för 80 kr samt sålde kläder för 392 så summan inköp mot försälning blév i princip plus minus noll, men sen har ju lagt ber tid på att märka upp kläderna och på att åka 3 ggr fram och tillbaka till Upplands Väsby och sen (inte att förglömma) så har det gått åt 1/3 dels tank :-( .

Alla overallerna (utom den jag köpte av Sara) blev sålda (troligtvis på rean, 1/2 prisaet på söndagen) och skulle kansle gett mera på Tradera, speciellt täckjackan och byxorna som Hugo aldrig använt. Nåja det går ju inte att lyckas jämt med affärerna ;-)

Bestämmer mig för att i vår så ska jag bara gå på rean ellet kanske leta rätt på en annan bytesmarknad. Fick tips om en på Lidingö där det fanns gott om märkeskläder. Försäljning av kläder får hädanefter bli på Tradera eller bytesmarknaden i Vallentuna (närmare att åka och ingen rea-försäljning).
Comments:
Tänk som så att du faktiskt fått mycket för pengarna ändå - du hade aldrig kunnat köpa så mycket nya saker för samma summa! Och dessutom har du fått dem "nästan gratis" eftersom du sålt kläder och fått pengarn för dem. *tröstar*
 
Hola bandola! Sen jag bytt till Passagen's bloggservice så har antalet läsare ökat drastiskt (tror jag, hade ju faktiskt ingen räknare på gamla Dagboken). Idag har 113 (!!!) varit inne på min sajt och läst och det kvalificerar mig till nr 30 bland de 70 mest lästa som dessutom listas på Passagen's bloggförstasida, vilket i sin tur ger ännu fler hit:ar. *upphetsad*
 
Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?