onsdag, oktober 05, 2005

 

Båtupptagning

Egentligen skulle vi åkt till Lidköping idag, men vi bestämde igår att vänta ytterligare en dag. Jag är för trött och behöver en dag hemma med Henrik i lugn och ro. Solen skiner och det är skönt att i lugn och ro kunna ta upp båten samt packa. Av någon konstig anledning så skiner solen varje gång vi ska ta upp båten och det känns som om sommaren har kommit tillbaka igen. Hugo imponerar åter med sitt förmåga att komma ihåg saker och instruerar ivrigt sin Pappa i hur man hanterar båt och trailer.

Jag får ett brev från Onoff som talar om att min bärbara telefon kommer att dröja ytterligare en vecka. Förstår det inte att som två-barnsmor ( ibland ensamstående) så är jag beroende av att kunna ta hand om mina barn och samtidigt hålla uppe mina sociala kontakter ;-(
Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?