fredag, september 30, 2005

 

Tradera, blocket eller bytesmarknad

Puh, äntligen är den här veckan slut. Hugo har haft mun-hand-fot sjukan med feber, själv har jag blivit förkyld och Henrik har varit bortrest tis-tor. Natten var lugn och jagbehövde bara mata Elliot en gång, men sen vakande båda killarna klockan 6 och ville inte somna om ;-(

Nu får jag ta och sätta lite fart om jag både ska hinna vila och få lite gjort. Det är farligt att fastan framför nätet, men en del att-göra saker ( som att betala mina vunna auktioner) har jag ändå fått gjort.

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska sälja Elliot och HUgos urvuxna kläder på Tradera eller på bytesmarkanden i helgen. Tradera är mycket jobb med mail och paketering, å andra sidan är det lite spännande med auktioner. Eter att ha surfat lite på tradera kan jag konstatera att det mest är märkeskläder som är eftertraktade. Jag har en del del fina kläder men inga speciella märken så det känns som om jag kan få mer på bytesmarknaden. Nackdelen med bytesmarknaden är att den är i Upplands Väsby och det blir mycket bilåkande. Dels för att lämna kläder, imorgon för att handla och på söndag för att hämta överblivna kläder och förhoppningsvis pengar.

Jag tror att jag bestämmer mig efter det att jag har varit uppe på vinden och sett hur mycket säljsaker som finns där. Återkommer......

Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?