tisdag, september 20, 2005

 

Syskonvagn ;-)


Moster Bissan kommer på besök. Hon och mamma ska åka in till stan och vi gör sällskap ner till dagis och sedan vidare till tåget. Jag känner mig helnöjd med den nya vagnen som vi var och köpte igår. Visserligen är den inte så lättsvängd som tre-hjuliga syskonvagnar men smidig ändå. Henrik tror att den kanske t. o. m går att få in i bakluckan på min Huyndai (??)

På eftermiddagen kommer huvudvärken igen ;-(, antagligen ett tecken på att jag konstant får för lite sömn, men det är svårt att ta en tupplur på dagen, de timmar (9-12) som Hugo är på dagis går alldeles för fort och då köäner jag mig oftast för pigg för att kunna sova. På torsdag och fredag ska Hugo få gå mellan 9-14 och då borde jag få tid attbåde fixa lite grann och även hinna sova lite.
Comments:
...eller ännu troligare så kommer huvudvärken av vätskebrist. Minns att det går åt oanade mängder vätska när man ammar! Värt att prova i alla fall att dricka mer än du gör nu.
 
Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?