torsdag, september 29, 2005

 

dagböcker???

Jag har inte skrivit så flitigt i varken min , Hugo eller Elliots dagböcker. Det är svårt att skriva i alla tre eftersom det ofta kommer atthandla om samma saker. egebntligen skulle jag vilja ha en blogg med tre kolumner så att jag kan skriva för alla tre samtidigt men ändå hålla var och ensupplevelser åtskilda. Kanske dags att försöka återskapa hemsidan. Önsakr att jag had elite mer html-kunskap så att jag t ex kan skapa en almanacka som är klickbar. Nåja det lär väl dröja ett tag innan det blir av........

Ps. tips om färdiggjorda hemsidor el dylikt mottages tacksamt......
Comments:
Vet inte exakt vad du är ute efter, men jag har ju sen en tid testat Passagen's bloggtjänst och är jättenöjd - så nöjd så jag har bestämt mig för att stanna där. Den har ju gratis och har både kalenderfunktion (vill man så kan man kanske knycka källkoden för kalendern därifrån...) och scrollmöjlighet, rundlänkning till andra hemsidor och är suveränt enkel att uppdatera inkl bilder. Har man fler hemsidor att uppdatera och vill använda samma bilder till dem allihopa går det utmärkt utan att man måste lagra bilden på fler ställen. Det är större chans (risk?!) att få fler okända besökare eftersom man av nån sorts slump kan hamna på Passagens blogg-förstasida. Och har man många hits per dag kommer man med på top-of-listan (och får förstås därmed ännu fler hit:ar. Dessutom är Passagen - så vitt jag märkt hittills - virusfri (jag har haft problem att okända skriver kommentarer i min blogg.com-dagbok)!
http://blogg.passagen.se/sarakopparberg

http://blogg.passagen.se/knorp-barnet
 
Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?