torsdag, augusti 25, 2005

 

Mina killar !!

Hugo kommer till BB för att hälsa på mamma och lillebror. Henrik har med lego som Hugo får i present av lillebror men Hugo tycker det är roligast att sitta i min säng och med hjälp av kontrolldosan höja och sänka fot- och huvudändan.
Det känns konstigt att Henrik inte ska sova kvar och när Henrik och Hugo ska åka så vill jag helst följa med dem hem, men jag får nog sova bättre på BB samt barnmorskorna vill ha Lillebror under kontroll eftersom han hade dålig syresättning efter förlossningen. Jag ber att få extra värktabletter eftersom alvedonen inte har hjälpt mot eftervärkarna. Trots att jag bara har sovit lite på eftermiddagen så har jag svårt att komma till ro i den ovana miljön. Lillebror får sova i sängen bredvid min. Det är bra att de kollar upp så att lillebror mår bra men ibland känns det som otroligt mycket spring. Jag blir glad när nattbarnmorskan med tillhörande uska är samma som tog hand om oss föregående natt. Vi trodde ju att lillebror skulle komma innan den gick av sitt pass men så blev det nu inte.
Comments: Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?